7.00 – 8.15
Schodzenie się dzieci, zajęcia opiekuńcze, stwarzanie sytuacji zabawowych. Praca indywidualna z dziećmi o charakterze wyrównawczo-stymulującym
8.15 – 8.30
Poranne ćwiczenia gimnastyczne, przygotowanie do śniadania
8.30 – 9.00
Śniadanie
9.00 – 10.30
Ćwiczenia, zabawy, gry dydaktyczne, realizacja zajęć edukacyjnych, wychowawczych w oparciu o podstawę programową; organizowanie zabaw twórczych zgodnych z tematyką dnia
10.30 – 11.15
Zabawy na świeżym powietrzu, spacer w okolicy przedszkola
11.15 – 11.30
Czynności samoobsługowe, utrwalanie czynności higienicznych. Przygotowanie do spożycia obiadu
11.30 – 12.00
Obiad
12.00 – 13.00
Relaks, wyciszenie, słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
13.00 – 14.00
Praca indywidualna z dziećmi według ich potrzeb rozwojowych
14.00 – 14.15
Podwieczorek
14.15 – 15.00
Zabawy dowolne, gry i zabawy zgodnie z zainteresowaniami dzieci. Indywidualne wspomaganie rozwoju
15.00 – 16.30
Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze, zajęcia terapeutyczne wg indywidualnych planów terapii